Stigao i taj update….

Pojavila se notifikacija da je spremna besplatna verzija Windows 10 kao upgrade moje Win7.

I što da ne ajde da probamo i to:  

1

2

čekao sam dobrih desetak minuta

3

4

 

nakon čega je usledila instalacija, koja je trajala i trajala….

Pali se WIN10 prvi put, treba mu vremena… tu su sve moje aplikacije, dokumenti, nista nije izgubljeno.

Taman kada sam počeo da istražujem novu svemirski interfejs ostao sam bez tachpad-a.

Miš ne radi više na mojoj Toshiba Satellite. Problem sa drajverima…

Usledilo je mukotrpno kretanje kroz prozore prečicama tastature…

Reinstalacija drjavera i ponovo funkcionišem normalno.

Interfejs je sličan win8.1, mada ima poboljšanja, za prvi utisak od 1h mislim da je potrebno više od 3gb rama da bi radio extra. Zauzeo je od prilike 7GB na HDD-u, tako da nije strasno (bar koliko sam na brzinu video).

Toliko za sada, kasnije ću dodati druge utiske….

 

 

 

 

